KONTAKTNE USLUGE

Nejavljanja ili dulja čekanja na odziv, zauzeća linija, pogrešno usmjereni i neuspješni pozivi te razgovori bez sadržajne vrijednosti negativno utječu na reputaciju tvrtke, stvarajući dojam neprofesionalnosti, loše organizacije i nedostatnog poštovanja prema klijentima.

HALO

CENTRALA

  • zaprimanje i usmjeravanje poziva
  • prijam i distribucija poruka
  • spajanje sudionika u razgovor
  • telekonferencije
  • dodatne i napredne usluge
  • administracija linija i upravljanje numeracijom

Uslugom se osigurava stalna dostupnost gospodarskog subjekta ili pojedinca telefonom ili drugim elektroničkim komunikacijskim servisima te pravovremeno i ciljno izvješćivanje pojedinih osoba ili odabranih timova o ostvarenim komunikacijama kroz aplikativna rješenja ili drugim odabranim modelom.

Usluga je raspoloživa 24 sata dnevno čime se u potpunosti uklanja mogućnost propuštanja poziva i poruka, a povezano s tim – i poslovnih prilika.

Osim upravljanja svim ili viškom dolaznih poziva i poruka, uslugom su omogućene i različite odlazne telekomunikacijske aktivnosti te spajanje željenih sudionika u telefonski ili razgovor putem specijaliziranih platformi, sve u skladu s ranije definiranim kriterijima i protokolima.

KONTAKTNI

CENTAR

  • cjelovita korisnička podrška
  • prije i postprodajne aktivnosti
  • zaprimanje narudžbi i rezervacija
  • generiranje i distribucija naloga
  • prodaja i sklapanje ugovora na daljinu
  • informiranje o logističkom tijeku

Briga o klijentu ne bi smjela prestati njegovim izlaskom iz poslovnog, odnosno prodajnog prostora, preuzimanjem robe ili dovršetkom usluge.

Odgovoran odnos prema korisniku preduvjet je dobrih odnosa, a time i ponovnog susreta! Do sljedećeg, prepustite je kontaktnom centru koji će osiguravati kontinuiranu asistenciju – na način i u vrijeme koje najviše odgovara korisniku!

Uslugom se, bez obzira na inicijatora i smjer komunikacije, osigurava kontinuirana raspoloživost općenitih i specijaliziranih informacija o proizvodima ili uslugama partnerskog subjekta te cjelovita korisnička podrška.

Uključuje informacijsku i tehničku asistenciju, generiranje servisnih ili interventnih naloga, rezervacija, narudžbi ili sklapanja ugovora na daljinu, zaprimanje, distribuciju i obradu reklamacija, kao i organizaciju ili administraciju dostavnih te svih drugih aktivnosti povezanih s planiranim ili realiziranim tržišnim aktivnostima.

Za ostvarivanje proaktivnih odnosa koristi se širok spektar tradicionalnih alata, kao i suvremenih tehnologija čime se pozitivno utječe na dostupnost različitim kategorijama kupaca, odnosno profila korisnika.

Usluga se realizira u ime ili za naručitelja prema prethodno definiranim parametrima.