KONTAKTNE USLUGE
Nejavljanja ili dulja čekanja na odziv, zauzeća linija, pogrešno usmjereni i neuspješni pozivi te razgovori bez sadržajne vrijednosti negativno utječu na reputaciju tvrtke, stvarajući dojam neprofesionalnosti, loše organizacije i nedostatnog poštovanja prema klijentima.
HALO
CENTRALA
- zaprimanje i usmjeravanje poziva
- prijam i distribucija poruka
- spajanje sudionika u razgovor
- telekonferencije
- dodatne i napredne usluge
- administracija linija i upravljanje numeracijom
Uslugom se osigurava stalna dostupnost gospodarskog subjekta ili pojedinca telefonom ili drugim elektroničkim komunikacijskim servisima te pravovremeno i ciljno izvješćivanje pojedinih osoba ili odabranih timova o ostvarenim komunikacijama kroz aplikativna rješenja ili drugim odabranim modelom.
Usluga je raspoloživa 24 sata dnevno čime se u potpunosti uklanja mogućnost propuštanja poziva i poruka, a povezano s tim – i poslovnih prilika.
Osim upravljanja svim ili viškom dolaznih poziva i poruka, uslugom su omogućene i različite odlazne telekomunikacijske aktivnosti te spajanje željenih sudionika u telefonski ili razgovor putem specijaliziranih platformi, sve u skladu s ranije definiranim kriterijima i protokolima.
KONTAKTNI
CENTAR
- cjelovita korisnička podrška
- prije i postprodajne aktivnosti
- zaprimanje narudžbi i rezervacija
- generiranje i distribucija naloga
- prodaja i sklapanje ugovora na daljinu
- informiranje o logističkom tijeku
Briga o klijentu ne bi smjela prestati njegovim izlaskom iz poslovnog, odnosno prodajnog prostora, preuzimanjem robe ili dovršetkom usluge.
Odgovoran odnos prema korisniku preduvjet je dobrih odnosa, a time i ponovnog susreta! Do sljedećeg, prepustite je kontaktnom centru koji će osiguravati kontinuiranu asistenciju – na način i u vrijeme koje najviše odgovara korisniku!
Uslugom se, bez obzira na inicijatora i smjer komunikacije, osigurava kontinuirana raspoloživost općenitih i specijaliziranih informacija o proizvodima ili uslugama partnerskog subjekta te cjelovita korisnička podrška.
Uključuje informacijsku i tehničku asistenciju, generiranje servisnih ili interventnih naloga, rezervacija, narudžbi ili sklapanja ugovora na daljinu, zaprimanje, distribuciju i obradu reklamacija, kao i organizaciju ili administraciju dostavnih te svih drugih aktivnosti povezanih s planiranim ili realiziranim tržišnim aktivnostima.
Za ostvarivanje proaktivnih odnosa koristi se širok spektar tradicionalnih alata, kao i suvremenih tehnologija čime se pozitivno utječe na dostupnost različitim kategorijama kupaca, odnosno profila korisnika.
Usluga se realizira u ime ili za naručitelja prema prethodno definiranim parametrima.