Poslovni principi

Svim subjektima s kojima potencijalno ili praktično ostvarujemo poslovnu suradnju, a osobito prema krajnjim korisnicima usluga i našim poslovnim partnerima, pristupamo s osobitim poštovanjem, njegujući individualni pristup već od prvotnih interakcija i uvijek sagledavajući cjelokupan kontekst. U tom smislu, usluge, proizvode, projektna ili druga rješenja u najvećoj mjeri prilagođavamo svim specifičnostima pojedinog zahtjeva, nastojeći pravovremeno i u najvećoj mjeri sagledavati moguća kretanja i cjelokupno okružje koje neprestano osluškujemo, a može utjecati na kvalitetu pojedine poslovne aktivnosti.

Njegujući upravo takav koncept, kontinuirano ulažemo najveće napore kako bismo kroz profesionalno djelovanje doprinosili uzajamnoj uspješnosti, realizaciji preuzetih zadaća prema najvišim profesionalnim, odnosno standardima struke te obostranome zadovoljstvu, smatrajući takav pristup preduvjetom perspektivnih i dugoročnih suradnji temeljenih na uzajamnom povjerenju – kojemu od prvoga susreta težimo.

Upravo zato, a dodatno s ciljem izgradnje te očuvanja dobrih poslovnih odnosa, osiguravanja kvalitete i različitih oblika zaštite na svim razinama i područjima koje se mogu predvidjeti, pravovremenim reguliranjem odnosa i poslovnih procesa želimo u najvećoj mjeri prevenirati bilo koju vrstu neželjenih situacija, dakako – u skladu sa svim raspoloživim mogućnostima i temeljeno na zakonskim odredbama te povezanim pozitivnim propisima, zbog čega se u društvu HALO komunikacije utvrđuju ovi opći…

 

Uvjeti poslovanja

S obzirom na to da se opći uvjeti poslovanja odnose na ponudu i pružanje svih usluga, odnosno proizvoda iz portfelja društva HALO komunikacije d.o.o., Božidara Magovca 55, Zagreb, OIB: 81855162315, primjenjivi su i u svim oblicima poslovanja te na platformama, servisima i alatima društva ili koje društvo koristi za ostvarivanje poslovnih komunikacija i odnosa, kao pružatelja usluga.

U poslovnoj, posebice marketinškoj i javnoj komunikaciji društvo komunicira i nazive vlastitih marki, odnosno znakove koji mogu predstavljati društvo u cijelosti ili njegove segmente, čime se ovi uvjeti na jednak način primjenjuju i na poslovne odnose u sklopu pojedinog brenda. Prihvaćanjem istih, na bilo koji od ponuđenih načina, ovisno o usluzi, korištenom komunikacijskom kanalu, alatima ili praksi, podrazumijeva se kako su uključene strane s njima upoznate, a s odredbama usuglašene. Predstavljaju sastavni dio ugovora koji se zaključuje između naručitelja, odnosno korisnika i pružatelja usluge, konkretno društva HALO komunikacije, a u slučaju eventualnih proturječnosti između ovih općih uvjeta i odredbi zasebnih ugovora, primjenjuju se odredbe ugovora.

Dodatno mogu biti regulirani zasebni, odnosno specijalizirani uvjeti koji se odnose na pojedina poslovna područja, aktivnosti i procese koje društvo HALO komunikacije d.o.o. realizira privremeno, projektno ili u kontinuitetu. Zato svim kategorijama korisnika, odnosno klijenata preporučujemo da odredbe općih, a možebitno i specijaliziranih uvjeta uvijek sagledaju pažljivo i uoči njihova prihvaćanja koje se, između ostalog, može potvrditi elektroničkim putem, početkom ili nastavkom korištenja neke od usluga, a osobito nakon ustupljene informacije o dostupnosti ovih i povezanih uvjeta te potpisom odgovarajućeg dokumenta ili drugim aktivnostima koji upućuju na namjeru i stvarnu volju korisnika.

Iako poduzimamo mjere koje su nam dostupne kako bismo osigurali najveću razinu dostupnosti i pouzdanosti, objektivno uzimajući u obzir obilježja i najmodernijih tehnologija, nismo u mogućnosti jamčiti apsolutnu dostupnost mrežnih ili na njima zasnivanih usluga, no uzroke eventualnih prekida ili privremene nedostupnosti zasigurno ćemo uvijek promptno otklanjati i činiti sve da se, unatoč korištenju na vlastitu odgovornost, mrežni, ali i svi naši drugi sadržaji koriste isključivo u skladu s preferencijama posjetitelja, korisnika usluga i poslovnih partnera.

S obzirom na to da HALO komunikacije d.o.o. usluge pružaju pravnim, ali i fizičkim osobama, neki se pojmovi mogu poistovjećivati, no radi ispravnijeg tumačenja i lakšega razumijevanja te ako nije ugovorom ili drugim aktom drugačije određeno, sljedeći pojmovi podrazumijevaju ili imaju značenje:

  • pružatelj usluge – kao HALO komunikacije društvo s ograničenom odgovornošću za komunikacije i usluge, odnosno društvo
  • klijent – primarno označava pravnu osobu kojoj pružatelj usluge, na zahtjev ili temeljem ugovornog odnosa, pruža neku od usluga u skladu s registriranim djelatnostima
  • korisnik – primarno znači fizičku, a možebitno i pravnu osobu kojoj pružatelj usluge izravno pruža neku od svojih ili pak uslugu drugog gospodarskog subjekta, tj. u ime i/ili za račun drugoga društva, odnosno posredujući u nekom pravnom poslu
  • kupac – može biti fizička ili pravna osoba sa sposobnošću realizacije cjelovitog procesa kupnje, dok se potrošačem u svojstvu kupca smatra osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu te sklapa ugovor o kupnji s prodavateljem
  • prodavatelj – podrazumijeva stranu koja robu ili uslugu nudi tj. prodaje te se u ovim uvjetima odnosi na društvo
  • poslovni partner – subjekt je s kojim pružatelj usluge, odnosno društvo ima poslovnu suradnju radi ostvarivanja zajedničkih poslovnih ciljeva
  • ugovor – znači svaki pravni posao i/ili poslovni odnos temeljem kojega pružatelj usluge klijentu ili korisniku pruža usluge, a za što se primatelj usluge obvezuje platiti ugovorene naknade, uzimajući u obzir kako ugovor uključuje usmeni ili pisani prihvat ponude tj. zahtjev klijenta za sklapanje ugovora koji je izričito i u pisanom obliku prihvatio pružatelj usluga, ponudu pružatelja usluga koju je prihvatio klijent, ove opće uvjete, sve njihove ili ugovorne izmjene i/ili dopune
  • pripremna radnja – predstavlja svaku aktivnost, proces ili posao koju poduzima pružatelj usluga s ciljem realizacije krajnje, odnosno ugovorene usluge
  • materijal – obuhvaća svaki dokument, ispravu, izvješće, brošuru, datoteku, podatak i/ili bilo koji drugi sadržaj koji pružatelj usluga na bilo koji način i u bilo kojem obliku izradi, osmisli, prilagodi, izmijeni, dopuni i/ili pribavi u sklopu pripremnih radnji i/ili pružanja usluga
  • naknade – uključuju predujmove, troškove, naknade, izdatke i druga plaćanja te financijske obveze koje plaća i/ili je dužan plaćati klijent ili drugi subjekt

Pružanje usluga iz vlastitog portfelja, pripadajuće detalje i tehničke odrednice istih, pružatelj usluga s klijentima uređuje ugovorima i dodacima ugovorima o poslovnim suradnjama, a na jednak način, uređuju se i partnerski odnosi.

Na krajnje usluge koje u naravi izvršavaju drugi subjekti, a za koje društvo, kroz svoje komunikacijske ili prodajne aktivnosti samo posreduje, odnosno temeljem poslovnih suradnji i/ili partnerstva za račun i/ili u ime drugih subjekata realizira potporne funkcije i/ili procese podrške, odnosno radnje tek u svezi s krajnjom uslugom, primjenjuju se uvjeti poslovanja stvarnog izvršitelja usluge, prilagođeni konkretnoj djelatnosti te eventualno druge specijalizirane odredbe kojima se konkretno područje djelatnosti ili usluga regulira. Korisnik je dužan pravovremeno se informirati o svim uvjetima koje primjenjuje treća strana, a ona snosi cjelokupnu odgovornost za zakonitost i kvalitetu poslovanja te druge aspekte povezane sa svojom djelatnošću, svim aktivnostima i procesima koje usluga u konačnici uključuje.

Društvo zadržava pravo u svakom trenutku jednostrano izmijeniti i/ili dopuniti ove uvjete, a dostupni su na mrežnim stranicama pružatelja usluga te u poslovnim prostorima.

U skladu sa spektrom usluga koje, prilagođeno različitim kategorijama korisnika, odnosno klijenata na tržištu pružaju HALO komunikacije, osobito u digitalnom okružju, prepoznaje se te ovim uvjetima, u skladu sa zakonom, uređuje

"prodaja na daljinu"

kao „oblik prodaje gdje se proizvodi i usluge nude potencijalnim kupcima putem sredstava za daljinsku komunikaciju, a proizvodi se kupcu dostavljaju putem pošte ili na drugi odgovarajući način. Oblici prodaje na daljinu su prodaja putem kataloga, TV prodaja, prodaja putem Interneta i prodaja putem telefona“, kako je podzakonskim aktom određeno.

Uvjeti se primjenjuju na sve mrežne stranice u vlasništvu HALO komunikacija d.o.o. i internetske trgovine koje mogu sadržavati. U kontekstu internetske trgovine na internetskim stranicama: halo.hr, halo-komunikacije.hr, prijevoz.info prodavatelj je HALO komunikacije d.o.o. iz Zagreba, Ulica Božidara Magovca 55, Zagreb.

Prodavatelj u internetskom prometu koristi zaštićeni verbalni znak „halo.hr“, a na poveznici su dostupni dodatni detalji.

Svaki kupac, bez obzira na to kupuje li robu ili uslugu, prije sklapanja ugovora na daljinu bit će tzv. predugovornim obavijestima i na razumljiv način informiran o svim raspoloživim, a značajnim okolnostima za sklapanje, provedbu i raskid ugovora obiju strana u procesu kupnje, odnosno prodaje. Sastavni su dio ugovora, kao i ovi uvjeti. Sve dodatne informacije ili tumačenja mogu se zatražiti kroz podršku pružatelja usluge i namjenske kontaktne podatke.


Bilo kakva narudžba usluga ili roba na daljinu, odnosno sklapanje ugovora o kupoprodaji, bit će omogućeno tek nakon što kupac na neki od načina potvrdi suglasnost sa sadržajem, karakteristikama i cijenom predmeta plaćanja, odnosno prihvati opće i/ili povezane uvjete kojima se regulira korištenje internetske stranice, određenog modula, usluge ili alata.

Ugovor o prodaji na daljinu sklapa se na hrvatskome jeziku koji se koristi i na internetskoj stranici te mrežnoj trgovini, a proces je usklađen sa zakonskim odredbama Republike Hrvatske te smjernicama, odredbama i direktivama Europske unije.

Načini plaćanja usluga i proizvoda

U internetskom okružju i kroz kanale digitalne komunikacije iskazuju se maloprodajne cijene u eurima te uključuju PDV. Podložne su izmjenama bez prethodne najave i ne obuhvaćaju eventualno dodatne troškove, poput manipulativnih ili troškova dostave, odnosno drugih naknada, ovisno o uslugama i/ili proizvodu koji je predmet kupoprodaje.

Ugovor o kupoprodaji prodavatelj može raskinuti ako kupac u razumnom roku ne uplati iznos vrijednosti usluge ili robe, a prije u cijelosti izvršenog plaćanja prodavatelj nije dužan započeti s isporukom usluge ili robe, osim ako kupac nije odabrao model plaćanja pouzećem, a prodavatelj isti prihvatio.

Na fiksnim i pokretnim prodajnim mjestima prihvaćaju se:

  • gotovinska plaćanja 
  • jednokratna kartična plaćanja debitnim i kreditnim karticama
  • obročna kartična plaćanja kreditnim karticama
  • plaćanja usluga na području turizma Hrvatskom turističkom karticom (uz aktualne pogodnosti)
  • plaćanja specijaliziranim aplikacijama (KeksPay, PayPal, ApplePay, GooglePay)
  • virmanske, odnosno uplate na transakcijski račun,

a za narudžbe s dostavom ili s opcijom preuzimanja omogućeno je plaćanje pouzećem.

U internetskoj trgovini podržana su:

  • online jednokratna plaćanja debitnim i kreditnim karticama
  • online plaćanja kreditnim karticama na rate

Jednokratna online kartična plaćanja moguće je izvršiti karticama: Mastercard, Maestro, Discover, Diners Club i Visa.

HALO komunikacije d.o.o. koristi adresu e-racun@halo.hr za zaprimanje i slanje elektroničkih računa.

 

Obročna plaćanja moguća su uz Diners Club karticu – do 36 rata, bez kamata te Visa Premium karticama PBZ-a.

Izjava o sigurnosti

Internetske stranice HALO komunikacija d.o.o. nikada ne dolaze u doticaj sa cjelovitim podacima Vaše kartice uz koje bi netko istu mogao zlorabiti, a nedostupni su i osobama HT Pay Way sustava kojega koristimo za internetska plaćanja.

Sustav primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. Od Vašeg se internetskog preglednika podaci šalju šifrirano, a uz to, ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između Pay Way sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća realizira u privatnoj mreži koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).

Izjava o privatnosti

Osobne podatke HALO komunikacije d.o.o. obrađuje u skladu s odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka, zakona koji na tu provedbu obvezuje te drugih propisa kojima je područje zaštite osobnih podataka regulirano.

Društvo se obvezuje kontinuirano štititi privatnost te pružati zaštitu osobnih podataka korisnika, odnosno kupaca, prikupljajući samo nužne, odnosno osnovne podatke o kupcima i/ili korisnicima koji su neophodni za ispunjavanje obveza te pružanje usluga. Posjetitelji i korisnici, odnosno osobe čiji se podaci obrađuju, zadržavaju mogućnost izbora o uporabi prikupljenih ili ustupljenih podataka te imaju stalno pravo na informiranje o načinu njihova korištenja. Ispitanici mogu odlučivati hoće li se njihovi podaci koristiti u marketinške svrhe te takve privole ažurirati.

Svi se podaci prikupljaju temeljem legitimnog interesa ili privola korisnika te strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su podaci nužni za realizaciju usluga i/ili obavljanje poslova.

Informacije o obradi podataka mogu se dobiti putem adrese elektroničke pošte zastita.podataka@halo.hr ili gdpr@halo.hr.

HALO komunikacije d.o.o. neće zadržavati osobne podatke dulje od potrebnog kako bi se ostvarivala svrha zbog koje su prikupljeni, osim u posebnim slučajevima kada takvo što proizlazi iz zakonskih odredbi. Podaci koji se odnose na jednostrani raskid ugovora o kupnji, kao i oni sadržani u prigovoru potrošača, obvezni smo čuvati godinu, a podatke o računima deset godina.

U svakom se trenutku obvezujemo korisniku, odnosno kupcu omogućiti pristup osobnim podacima koje o njemu, kao subjektu, obrađujemo, a za što je potrebno podnijeti pisani zahtjev elektroničkom poštom, a jamči se i mogućnost ispravka eventualno pogrešnih podataka, ako se utvrdi da oni nisu točni ili je došlo do njihove promjene.

Uvjeti isporuke i dostave

Ovisno o proizvodu ili usluzi koja je predmet plaćanja, odnosno rezervacije, narudžbe ili kupnje, korisnik tj. kupac može odabrati model preuzimanja, odnosno isporuke usluga, potvrda ili drugih isprava koje se koriste kao dokaz o rezerviranoj ili plaćenoj usluzi, materijala te roba, a u skladu s osobnim preferencijama te uvjetima isporuke.

HALO komunikacije u dobroj će vjeri, osobito ako korisnici i klijenti to zatraže, sugerirati optimalan model isporuke te komunicirati možebitne prednosti i nedostatke svake opcije, no ne preuzima odgovornost za krajnji odabir kupca. Utvrdili se da korisnik, klijent ili druga osoba u svojstvu kupca želi promijeniti već odabrani model isporuke, HALO komunikacije nastojat će, ako to tehničke mogućnosti dopuštaju, promijeniti način isporuke, a takva izmjena može prouzročiti dodatne troškove. Ako bi promjena već prihvaćenog načina isporuke generirala dodatne troškove, kupac ih prethodno treba prihvatiti.

Usluge koje rezultiraju, u nekoj fazi realizacije sadrže ili na drugi način obuhvaćaju izdavanje nekoga materijala, kao i proizvodi, mogu biti uručeni ili isporučeni, uz prethodno ispunjen uvjet plaćanja:

  • osobnim preuzimanjem u poslovnom prostoru pružatelja usluga (tijekom radnog vremena odabrane poslovne lokacije)
  • osobnim preuzimanjem na terenu, uz prethodno odabranu lokaciju i termin, odnosno kurirskom dostavom (isti ili sljedeći radni dan, ovisno o aktualnim mogućnostima subjekta koji realizira dostavu i iskazanim željama naručitelja)
  • redovnim poštanskim putem ili žurnom dostavom (u skladu s uvjetima Hrvatske pošte d.d. ili odabrane službe za dostavu, uz prethodno prihvaćene uvjete od strane naručitelja, odnosno kupca – od jednog do pet dana, sukladno vrsti dostave i prihvaćenim uvjetima)
  • elektroničkim kanalima (korištenjem elektroničke pošte, drugih internetskih platformi i servisa ili komunikacijskim aplikacijama, promptno kada god je to moguće, isti dan ako je narudžba kreirana tijekom radnog vremena ili najkasnije sljedeći radni dan.)

S obzirom na to da na rok isporuke mogu utjecati različiti, posebno vanjski čimbenici, HALO komunikacije d.o.o. uz svaku će narudžbu korisniku, klijentu, odnosno kupcu pružiti informaciju o procijenjenom vremenu potrebnom za dostavu te navesti sve raspoložive modele i s njima povezane karakteristike načina isporuke. Primatelj i pošiljatelj mogu se suglasiti s angažmanom bilo kojih drugih servisa ili načina dostave, prihvaćajući u tom slučaju uvjete koji se odnose na prijam, distribuciju i isporuku pošiljke te pripadajuće troškove i naknade.

Kada je na način isporuke primjenjivo, pružatelj usluge primatelju pošiljke ustupit će podatke za praćenje statusa dostave.

U slučajevima kada HALO komunikacije d.o.o. u vlastitom aranžmanu realiziraju dostavu ili isporuku, odgovornost pružatelja usluge prestaje uručenjem materijala ili proizvoda naručitelju, odnosno kupcu. Ako korisnik, klijent, odnosno kupac materijal odluči preuzimati u poslovnom prostoru pružatelja usluge može to učiniti isključivo osobno ili navodeći podatke osobe koju za to ovlašćuje tijekom ugovaranja usluge, odnosno tijekom procesa kupnje. Otpremljenom pošiljkom, kada se za isporuku koriste poštanske ili usluge dostavnih službi, smatra se trenutak predaje materijala ili proizvoda tom subjektu, a ono mora biti najkasnije sljedećeg radnog dana od realizirane platne transakcije te potvrde o njezinom uspješnom izvršenju.

Uvjeti povrata i reklamacije

Bez navođenja razloga, kupac u roku od 14 dana, počevši od primitka proizvoda, ima pravo jednostrano raskinuti ugovor o kupoprodaji. Za ostvarivanje toga prava treba prije proteka spomenutog vremena o svojoj odluci, pisanim putem i nedvosmisleno, izvijestiti prodavatelja, a takva izjava upućuje se klasičnom ili elektroničkom poštom uz navođenje osobnih i svih relevantnih podataka o narudžbi. Nakon zaprimanja izjave s takvim sadržajem, kupca ćemo izvijestiti bez odgađanja o primitku odluke. Na cjelokupan postupak se primjenjuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača. U tom smislu, materijal, odnosno proizvode koje kupac namjerava vratiti ne smiju biti korišteni, prepravljani, s njih uklonjeni zaštitni materijali i druge oznake te ni na koji način vrijednost proizvoda ili materijala smije biti umanjena. Ako bi se umanjena vrijednost utvrdila kao posljedica rukovanja materijalom ili proizvodom, prodavatelj umanjenu vrijednost može nadoknaditi iz primljene kupoprodajne cijene prema vlastitoj procjeni, a uz primjenu objektivnih kriterija u svakom pojedinačnom slučaju. Raskid ugovora obvezuje obje ugovorne strane na povrat zaprimljenog. Kupac je dužan vratiti materijale i/ili proizvode na adresu prodavatelja, dok je dužnost prodavatelja, nakon povrata robe, izvršiti povrat sredstava jednakim načinom plaćanja koji se koristio prilikom kupnje, odnosno narudžbe, osim u slučaju postizanja drugačijeg dogovora o čemu treba biti sastavljena zabilješka ili raspoloživa pisana komunikacija.

Ugovor se ne može prema jednakim uvjetima jednostrano raskinuti za plaćene usluge trećih strana u kojima je prodavatelj posrednik, kao niti za one čija realizacija započinje u vremenu manjem od 48 sati prije same realizacije. U takvim okolnostima kupac i prodavatelj pokušat će pronaći najbolje rješenje za obje strane, nastojeći, ali ne obvezujući osigurati povrat do 50% vrijednosti usluga. U nekim se uslugama mogu primjenjivati dodatne i odredbe trećih strana, a u tom su slučaju navedene prilikom pojedinačnog sklapanja ugovora.

Mogućnost jednostranog raskida ugovora nije moguća u slučajevima kada je ugovor o uslugama ispunjen ili su započele pripremne aktivnosti (predradnje) za njegovo ispunjavanje, u slučajevima kada je cijena proizvoda ili usluga promjenjive prirode ili je promijenjena, ako je predmet povrata modeliran prema specifikacijama kupca ili njemu prilagođena te ako je na bilo koji način dijelom ili u cijelosti uništena.

U slučaju povrata materijala ili proizvoda s oštećenjima, bez svih elemenata, sadržaja, a kupac ne nadomjesti i ne vrati u roku od 8 dana sve dijelove koji čine cjelinu materijala ili proizvoda, smatrat će se kako nisu ispunjeni uvjeti povrata, a time niti pretpostavke za povrat novca.

Ako se nakon isporuke utvrdi da proizvod ima materijalne nedostatke, kupac se treba obratiti prodavatelju s reklamacijom na proizvod, a na prigovor je pružatelj usluge ili prodavatelj dužan odgovoriti u roku od 15 dana. Utvrde li se nedostaci, u skladu sa zakonom, isti će se ukloniti ili će se proizvod zamijeniti drugim. U slučaju da zamjenu nije moguće realizirati, kupcu će u cijelosti bit vraćen novac, a primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima na cjelokupan postupak.