POSLOVNA PODRŠKA
Kvalitetni odnosi s korisnicima podrazumijevaju kompleksnije i dubinske aktivnosti koje prethode izravnim komunikacijama ili iz njih proizlaze, a operativnost i rješavanje problema bez narušavanja odnosa – izravno utječu na zadovoljstvo korisnika i postizanje organizacijskih ciljeva.
POZADINSKI
POSLOVNI PROCESI
- poslovna korespondencija
- obrada kompleksnijih predmeta
- prikupljanje i analiza podataka
- kreiranje personaliziranih ponuda
- upravljanje narudžbama
- asistencija u povezanim procesima
Suvremeni principi konkurentnog poslovanja pretpostavljaju promptne reakcije na zahtjeve korisnika. Za ostvarenje takve prakse, kao preduvjeta obrade kompleksnijih predmeta, kroz uslugu se osigurava integrirana komunikacija i operativno djelovanje svih sudionika potrebnih za uspješno rješavanje korisničkih zahtjeva ili problema.
Usluga je primjenjiva na organizacijske aktivnosti povezane s procesima rješavanja prigovora, pravovremenog informiranja o proteku ugovornog odnosa ili drugim dospjelim obvezama, izrade personaliziranih ponuda i rješenja te modifikacije planova i podataka.
Uključuje sve prateće izvještajne i logističke aktivnosti, uz stalno komunikacijsko posredovanje na svim razinama te potrebnu operativnu podršku.