POSLOVNA PODRŠKA

Kvalitetni odnosi s korisnicima podrazumijevaju kompleksnije i dubinske aktivnosti koje prethode izravnim komunikacijama ili iz njih proizlaze, a operativnost i rješavanje problema bez narušavanja odnosa – izravno utječu na zadovoljstvo korisnika i postizanje organizacijskih ciljeva.

POZADINSKI

POSLOVNI PROCESI

  • poslovna korespondencija
  • obrada kompleksnijih predmeta
  • prikupljanje i analiza podataka
  • kreiranje personaliziranih ponuda
  • upravljanje narudžbama
  • asistencija u povezanim procesima

Suvremeni principi konkurentnog poslovanja pretpostavljaju promptne reakcije na zahtjeve korisnika. Za ostvarenje takve prakse, kao preduvjeta obrade kompleksnijih predmeta, kroz uslugu se osigurava integrirana komunikacija i operativno djelovanje svih sudionika potrebnih za uspješno rješavanje korisničkih zahtjeva ili problema.

Usluga je primjenjiva na organizacijske aktivnosti povezane s procesima rješavanja prigovora, pravovremenog informiranja o proteku ugovornog odnosa ili drugim dospjelim obvezama, izrade personaliziranih ponuda i rješenja te modifikacije planova i podataka.

Uključuje sve prateće izvještajne i logističke aktivnosti, uz stalno komunikacijsko posredovanje na svim razinama te potrebnu operativnu podršku.