Uvjeti povrata i reklamacije
Bez navođenja razloga, kupac u roku od 14 dana, počevši od primitka proizvoda, ima pravo jednostrano raskinuti ugovor o kupoprodaji. Za ostvarivanje toga prava treba prije proteka spomenutog vremena o svojoj odluci, pisanim putem i nedvosmisleno, izvijestiti prodavatelja, a takva izjava upućuje se klasičnom ili elektroničkom poštom uz navođenje osobnih i svih relevantnih podataka o narudžbi. Nakon zaprimanja izjave s takvim sadržajem, kupca ćemo izvijestiti bez odgađanja o primitku odluke. Na cjelokupan postupak se primjenjuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača. U tom smislu, materijal, odnosno proizvode koje kupac namjerava vratiti ne smiju biti korišteni, prepravljani, s njih uklonjeni zaštitni materijali i druge oznake te ni na koji način vrijednost proizvoda ili materijala smije biti umanjena. Ako bi se umanjena vrijednost utvrdila kao posljedica rukovanja materijalom ili proizvodom, prodavatelj umanjenu vrijednost može nadoknaditi iz primljene kupoprodajne cijene prema vlastitoj procjeni, a uz primjenu objektivnih kriterija u svakom pojedinačnom slučaju. Raskid ugovora obvezuje obje ugovorne strane na povrat zaprimljenog. Kupac je dužan vratiti materijale i/ili proizvode na adresu prodavatelja, dok je dužnost prodavatelja, nakon povrata robe, izvršiti povrat sredstava jednakim načinom plaćanja koji se koristio prilikom kupnje, odnosno narudžbe, osim u slučaju postizanja drugačijeg dogovora o čemu treba biti sastavljena zabilješka ili raspoloživa pisana komunikacija.
Ugovor se ne može prema jednakim uvjetima jednostrano raskinuti za plaćene usluge trećih strana u kojima je prodavatelj posrednik, kao niti za one čija realizacija započinje u vremenu manjem od 48 sati prije same realizacije. U takvim okolnostima kupac i prodavatelj pokušat će pronaći najbolje rješenje za obje strane, nastojeći, ali ne obvezujući osigurati povrat do 50% vrijednosti usluga. U nekim se uslugama mogu primjenjivati dodatne i odredbe trećih strana, a u tom su slučaju navedene prilikom pojedinačnog sklapanja ugovora.
Mogućnost jednostranog raskida ugovora nije moguća u slučajevima kada je ugovor o uslugama ispunjen ili su započele pripremne aktivnosti (predradnje) za njegovo ispunjavanje, u slučajevima kada je cijena proizvoda ili usluga promjenjive prirode ili je promijenjena, ako je predmet povrata modeliran prema specifikacijama kupca ili njemu prilagođena te ako je na bilo koji način dijelom ili u cijelosti uništena.
U slučaju povrata materijala ili proizvoda s oštećenjima, bez svih elemenata, sadržaja, a kupac ne nadomjesti i ne vrati u roku od 8 dana sve dijelove koji čine cjelinu materijala ili proizvoda, smatrat će se kako nisu ispunjeni uvjeti povrata, a time niti pretpostavke za povrat novca.
Ako se nakon isporuke utvrdi da proizvod ima materijalne nedostatke, kupac se treba obratiti prodavatelju s reklamacijom na proizvod, a na prigovor je pružatelj usluge ili prodavatelj dužan odgovoriti u roku od 15 dana. Utvrde li se nedostaci, u skladu sa zakonom, isti će se ukloniti ili će se proizvod zamijeniti drugim. U slučaju da zamjenu nije moguće realizirati, kupcu će u cijelosti bit vraćen novac, a primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima na cjelokupan postupak.