SPECIJALIZIRANE KOMUNIKACIJE

Razvoj tehnologije omogućio je upravljanje mnogim funkcijama na daljinu te komuniciranje bez granica. Unatoč tome, uloga čovjeka i dalje je u aktivnostima od posebnog značaja – nezamjenjiva.

INTERNI

SUSTAVI I GRUPE

  • komunikacija govornim sustavima
  • podrška u namjenskim mrežama
  • individualno i grupno informiranje
  • izvješćivanje o statusu i trendovima
  • komunikacija u konceptu ranog upozoravanja 
  • podrška u kriznom komuniciranju

Usluga daljinske komunikacijske interakcije pomoću sustava za prijenos zvuka i/ili slike zamjenjuje uobičajen model izravne komunikacije posjetitelja s tradicionalnim oblikom recepcije u određenoj organizaciji ili objektu te omogućuje komunikaciju interfonskim i portafonskim sustavima te sličnim uređajima u svrhu pružanja informacija i širokog spektra podrške.

Usluge korisničke podrške i drugih aktivnosti poslovne asistencije dostupne su i za namjenske, specijalizirane i druge zasebne komunikacijske mreže, odnosno elektroničke, internetske ili druge grupe zatvorenog tipa.

U skladu s definiranim parametrima, a prema potrebama naručitelja, moguće je ugovoriti individualno ili grupno informiranje o određenoj temi ili pojavi preferiranim komunikacijskim kanalom.

Organizacijama različitih usmjerenja i profila može se pružiti komunikacijska asistencija tijekom internog i eksternog kriznog komuniciranja.