SPECIJALIZIRANE KOMUNIKACIJE
Razvoj tehnologije omogućio je upravljanje mnogim funkcijama na daljinu te komuniciranje bez granica. Unatoč tome, uloga čovjeka i dalje je u aktivnostima od posebnog značaja – nezamjenjiva.
INTERNI
SUSTAVI I GRUPE
- komunikacija govornim sustavima
- podrška u namjenskim mrežama
- individualno i grupno informiranje
- izvješćivanje o statusu i trendovima
- komunikacija u konceptu ranog upozoravanja
- podrška u kriznom komuniciranju
Usluga daljinske komunikacijske interakcije pomoću sustava za prijenos zvuka i/ili slike zamjenjuje uobičajen model izravne komunikacije posjetitelja s tradicionalnim oblikom recepcije u određenoj organizaciji ili objektu te omogućuje komunikaciju interfonskim i portafonskim sustavima te sličnim uređajima u svrhu pružanja informacija i širokog spektra podrške.
Usluge korisničke podrške i drugih aktivnosti poslovne asistencije dostupne su i za namjenske, specijalizirane i druge zasebne komunikacijske mreže, odnosno elektroničke, internetske ili druge grupe zatvorenog tipa.
U skladu s definiranim parametrima, a prema potrebama naručitelja, moguće je ugovoriti individualno ili grupno informiranje o određenoj temi ili pojavi preferiranim komunikacijskim kanalom.
Organizacijama različitih usmjerenja i profila može se pružiti komunikacijska asistencija tijekom internog i eksternog kriznog komuniciranja.