UREDSKA ASISTENCIJA

Dinamična poslovna svakodnevica zahtijeva trenutne odgovore na izazove različitih karaktera, u svako doba i u različitim okolnostima. Organizacija uredskog poslovanja prema suvremenim standardima, zahvaljujući digitalnim tehnologijama, omogućuje pojedincu, menadžmentu i pratećim službama usmjeravanje na one najvažnije – poslovne teme.

ORGANIZACIJSKA

PODRŠKA

  • tajničke usluge
  • upravljanje dokumentacijom
  • kurirske i dostavne aktivnosti
  • izrada poslovnog sadržaja
  • interna komunikacija
  • organizacija događaja

Poslovnim organizacijama i osobama, osobito onima koje nemaju vlastite administrativne i organizacijske odjele ili u njima dolazi do preopterećenja postojećih potencijala, pruža se administrativna, operativna i organizacijska uredska podrška.

Uslugama se, uz apsolutno pridržavanje korporativnih principa i poslovne politike naručitelja, pozitivno utječe na razinu profesionalnih standarda, dinamiku realizacije aktivnosti sa zadanim rokovima te značajno umanjuje rizik operativnih propusta, pogrešaka ili drugih neželjenih pojava u praksi.

Prema suvremenim protokolima i standardima uredskog poslovanja upravlja se dokumentacijom, događanjima, sadržajem i administrativnim procesima.

Specijaliziranim se informatičkim sučeljima sve relevantne informacije promptno razmjenjuju s poslovnim partnerom.