Uvjeti isporuke i dostave

Ovisno o proizvodu ili usluzi koja je predmet plaćanja, odnosno rezervacije, narudžbe ili kupnje, korisnik tj. kupac može odabrati model preuzimanja, odnosno isporuke usluga, potvrda ili drugih isprava koje se koriste kao dokaz o rezerviranoj ili plaćenoj usluzi, materijala te roba, a u skladu s osobnim preferencijama te uvjetima isporuke.

HALO komunikacije u dobroj će vjeri, osobito ako korisnici i klijenti to zatraže, sugerirati optimalan model isporuke te komunicirati možebitne prednosti i nedostatke svake opcije, no ne preuzima odgovornost za krajnji odabir kupca. Utvrdili se da korisnik, klijent ili druga osoba u svojstvu kupca želi promijeniti već odabrani model isporuke, HALO komunikacije nastojat će, ako to tehničke mogućnosti dopuštaju, promijeniti način isporuke, a takva izmjena može prouzročiti dodatne troškove. Ako bi promjena već prihvaćenog načina isporuke generirala dodatne troškove, kupac ih prethodno treba prihvatiti.

Usluge koje rezultiraju, u nekoj fazi realizacije sadrže ili na drugi način obuhvaćaju izdavanje nekoga materijala, kao i proizvodi, mogu biti uručeni ili isporučeni, uz prethodno ispunjen uvjet plaćanja:

  • osobnim preuzimanjem u poslovnom prostoru pružatelja usluga (tijekom radnog vremena odabrane poslovne lokacije)
  • osobnim preuzimanjem na terenu, uz prethodno odabranu lokaciju i termin, odnosno kurirskom dostavom (isti ili sljedeći radni dan, ovisno o aktualnom mogućnostima subjekta koji realizira dostavu i iskazanim željama naručitelja)
  • redovnim poštanskim putem ili žurnom dostavom (u skladu s uvjetima Hrvatske pošte d.d. ili odabrane službe za dostavu, uz prethodno prihvaćene uvjete od strane naručitelja, odnosno kupca – od jednog do pet dana, sukladno vrsti dostave i prihvaćenim uvjetima)
  • elektroničkim kanalima (korištenjem elektroničke pošte, drugih internetskih platformi i servisa ili komunikacijskim aplikacijama, promptno kada god je to moguće, isti dan ako je narudžba kreirana tijekom radnog vremena ili najkasnije sljedeći radni dan.)

S obzirom na to da na rok isporuke mogu utjecati različiti, posebno vanjski čimbenici, HALO komunikacije d.o.o. uz svaku će narudžbu korisniku, klijentu, odnosno kupcu pružiti informaciju o procijenjenom vremenu potrebnom za dostavu te navesti sve raspoložive modele i s njima povezane karakteristike načina isporuke. Primatelj i pošiljatelj mogu se suglasiti s bilo angažmanom bilo kojih drugih servisa ili načina dostave, prihvaćajući u tom slučaju uvjete koji se odnose na prijam, distibuciju i isporuku pošiljke te pripadajuće troškove i naknade.

Kada je na način isporuke primjenjivo, pružatelj usluge primatelju pošiljke ustupit će podatke za praćenje statusa dostave.

U slučajevima kada HALO komunikacije d.o.o. u vlastitom aranžmanu realiziraju dostavu ili isporuku, odgovornost pružatelja usluge prestaje uručenjem materijala ili proizvoda naručitelju, odnosno kupcu. Ako korisnik, klijent, odnosno kupac materijal odluči preuzimati u poslovnom prostoru pružatelja usluge može to učiniti isključivo osobno ili navodeći podatke osobe koju za to ovlašćuje tijekom ugovaranja usluge, odnosno tijekom procesa kupnje. Otpremljenom pošiljkom, kada se za isporuku koriste poštanske ili usluge dostavnih službi, smatra se trenutak predaje materijala ili proizvoda tom subjektu, a ono mora biti najkasnije sljedećeg radnog dana od realizirane platne transakcije te potvrde o njezinom uspješnom izvršenju.

Poslovna lokacija za osobno preuzimanje:

HALO.hr | agencija

Slavenskoga ul. 1, Zagreb

Trgovačko poslovni centar Prečko

radno vrijeme:

ponedjeljak – petak od 8 do 18 sati

subotom od 8 do 14 sati

agencija@halo.hr | agency@halo.hr